dijous, 3 de novembre del 2011

Selene, la Nancy que va arribar de les estrelles

De petita, cada cop que veia l'anunci la demanava, bé per ser sincera, aquesta, la cumpleaños, la oriental musical, la moto, barbies, barriguitas, nenucos, per demanar no quedava. I es clar, quan vols tantes coses, no tot arriba, només faltaria!!!

Però de gran l'he poguda aconseguir, complerta (falta restaurar el cordó del medalló) i a molt bon preu, a més sempre recordaré la Nancy que vaig guanyar a ebay quan quedaven 2 segons, em pensava que no arribava i pels pèls!

La jaqueta, com és habitual estava molt desgastada, així que la vaig ben rascar per treure tota la pintura vella que li va donar la gana de marxar, i la vaig repintar. El resultat no és perfecte, però molt correcte. Les cintes no són originals, també les vaig pintar jo, i la del cap no hi hauria d'anar, però la trobo guapa així.


2 comentaris: